מדפי תצוגה לחנויות

חווית הקניה של כל לקוח מושפעת מאופן האחסון של המוצרים ומהצגת המוצרים. כאשר המטרה של כל בעל חנות היא מצד אחד לאחסן את המוצרים בצורה היעילה ביותר ומצד שני, להציג אותם ללקוחות בצורה מרשימה ודקורטיבית שתגרום להם להיכנס לחנות, להתעניין במוצרים ולבחור לרכוש מהם.

מדפי תצוגה לחנויות הם לא מדפים למחסן רגילים. מדובר על מדפים שמעבר לעובדה שיש צורך להתאים אותם ולצרכי האחסון ולדאוג שהם יהיו איכותיים, חשוב מאוד להקפיד על ההתאמה שלהם לעיצוב החנות כולה ולדקורטיביות. לכן, בבואכם לבחור מדפי תצוגה לחנות שלכם, חשוב מאוד שתבחרו בחברה אמינה ומקצועית אשר מציעה מגוון רחב של מדפי איכות מרשימים לכל חנות באשר היא. מהמגוון הרחב תוכלו לבחור את המדפים המדויקים לצרכים שלכם.

מדפי תצוגה לחנויות – כיצד תבחרו נכון?

כאמור, כאשר מדובר על מדפי תצוגה לחנויות או מדפים לעסק, חשוב מאוד לבחור אותם בצורה נכונה. יש לשים דגש על מספר פרמטרים טרם רוכשים את המדפים:

בשלב הראשון חשוב מאוד שתגדירו בצורה המדויקת והמפורטת ביותר את הצרכים שלכם אשר פתרונות המידוף צריכים לשרת. חשוב שתגדירו מראש מהו העומס שהמדפים צריכים לשאת,  לאיזה סוג של תצוגה המדפים רלוונטיים. האם מדובר על תצוגה שצריכה להיות תואמת עבור ילדים, בני נוער או שמא מדובר על תצוגה הרלוונטית עבור מבוגרים. ככל שתהיו מדויקים יותר בהגדרת ואפיון הצרכים שלכם, כך תוכלו לבחור את המדפים המתאימים לכם יותר מכל הבחינות

בשלב השני עליכם להגדיר את התקציב שלכם. יצרני מדפים מוכרים ומובילים בתחום אשר עושים שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות וחומרים מתקדמים מספקים כיום לבעלי חנויות ועסקים מגוון רחב של פתרונות מידוף בטווחי מחירם שונים. כיום ניתן לרכוש מוצרי מידוף איכותיים בארץ או במדינות אחרות, כאשר ניתן לבצע רכישה און ליין באופן עצמאי או לרכוש את המידוף הרלוונטי לכם דרך ספקים בישראל אשר מבטיחים שירות ברמה גבוהה, התקנה של המדפים בצורה מקצועית ואחראיות עליהם.

האפשרויות הרבות העומדות על הפרק יאפשרו לכם לבחור את המידוף המתאים לכם ביותר גם מבחינת התקציב שלכם העומד על הפרק לצורך רכישת המדפים. כיום ניתן לרכוש מדפים לחנויות, מדפים למחסן ביתי ועוד אשר מצד אחד יהוו את המדפים הטובים והאיכותיים ביותר עבורכם ומצד שני לא תדרשו להיגרר להוצאות מעבר ליכולות הכלכליות שלכם. הגדירו מראש את התקציב העומד על הפרק לרכישת המדפים ותרכשו את המידוף המתאים לכם ביותר.

לאחר שבדקתם מדפי תצוגה לחנויות בין החברות והספקים השונים המציעים אותם למכירה, הגיע הרגע שבו אתם נדרשים לבחור את הספק או החברה הרלוונטיים שמהם תרכשו את המדפים עבורכם. בשלב זה כדאי להתייעץ עם קולגות, לקבל הערכות מחיר התחלתיות מכל אחד מהחברות שבחרתם על מנת לקבל מושג לגבי הפרשי מחירים בין החברות או הספקים וכן בכדי לתת לכם לחוש את היחס של הספק ללקוח ואת האינטראקציה שיש לכם אתו. בחרו בסופו של דבר בספק שהצעת המחיר שלו הגונה ושאתם חשים שהוא קשוב אליכם, אדיב וזמין לפניות שלכם.

בשלב הבא עליכם לבחור את המדפים עצמם. כמובן שחשוב מאוד להתייחס בתהליך זה לכמה פרמטרים כגון: האם אתם זקוקים למדפים עבור אחסון קל או כבד, איזה סוג מדפים אתם צריכים מבחינה דקורטיבית שישתלבו בעיצוב החנות שלכם באופן הרמוני ואיזה מדפים יהיו הקלים והנוחים ביותר לצורך שימוש בהם. ידוע כי מדפים מודולריים כיום מהווים מדפים איכותיים מאוד שכן, ניתן לשנות אותם בהתאם לצרכי האחסון בצורה הטובה ביותר וכן, אפשר לשנות את המיקום שלהם בקלות, להוסיף למערכת מדף או להסיר ממנה מדף.

כיצד תבחרו את החברה הטובה ביותר לצורך רכישת מדפי תצוגה לחנויות?

כאמור, רכישת מדפי תצוגה לחנויות הוא דבר שחייב להתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת שהמדפים יענו על המטרות שלכם. לכן, על אף שכיום ישנן לא מעט חברות שמציעות מדפים למכירה ובין היתר גם מדפי תצוגה לחנויות, יש לבחור חברה אמינה אשר מספקת גם שירות משלוח והתקנה של המדפים. כדאי מאוד לבחור בצוות מקצועי שיוכל להעניק לכם המלצות לגבי המידוף המתאים לכם וכן יסייעו לכם בהתקנת המידוף הרלוונטי לצרכים שלכם באופן מדויק.

שאלות ותשובות על מדפי תצוגה לחנויות

  • מי צריך מדפי תצוגה?

כל חנות או בית עסק שמציעים סחורה למכירה, חייבים לאחסן את הסחורה על מדפי תצוגה מיוחדים שיציגו את הסחורה בצורה הטובה ביותר מחד ומאידך, יציגו אותה בצורה הדקורטיבית ביותר. על כן, אם יש לכם חנות כלשהי לא מספיק מעוצבת אשר הסחורה לא מושכת את העין, כדאי שתרכשו מדפי תצוגה איכותיים.

  • כיצד תבטיחו שהמדפים יהיו עמידים ואיכותיים?

בכדי לבחור מדפים איכותיים, חשוב שהם יהיו עשויים מחומר גלם איכותי, עמיד, יציב וחזק. מדפים מפח מגוולון ידועים כיום כמדפים איכותיים, עמידים ויציבים לצורך אחסון כבד מצד אחד ומצד שני, בשל העובדה שהם מצופים בחומר מיוחד הם עמידים בפני קורוזיה ועל כן, ניתן להציב אותם בכל חלל מבלי לחשוש שהתנאים בחלל כגון: תנאי מזג האוויר, לחות או מגע עם מים יפגעו בהם באופן כלשהו.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן