מדפים עם גלגלים

מהם מדפים עם גלגלים?

תחומי התעשייה השונים דורשים פתרונות יעילים ופרקטיים לצורך אחסון ושליפה נוחה וקלה של חומרי גלם, סחורות ומוצרים שונים. מדובר לרוב בציוד וסחורות כבדים מאוד ועל כן, כאשר מחפשים פתרונות אחסון למפעלים או מחסנים תעשייתיים, אין ספק שחשוב לשים דגש על האיכות של המדפים ועל יכולת הנשיאה שלהם. מדפים למחסן תעשייתי חייבים להיות עמידים, יציבים וחזקים.

מעבר לכך, בכדי להעביר אותם ממקום למקום עם הציוד הכבד המאוחסן עליהם, חשוב מאוד להקפיד שהם יהיו נוחים וקלים לשינוע. מדפים עם גלגלים מהווים כיום את הפתרון האידאלי עבור אחסון כבד, לרבות אחסון עבור תעשייה, אחסון עבור עסקים ועוד.

אם אתם מעוניינים לרכוש מדפים עם גלגלים לתעשייה, חשוב מאוד שתדעו שכיום קיים מגוון ורחב ומגוון של מדפים מעין אלה ולכן חשוב מאוד לבחור חברה אמינה ומקצועית המציעה מגוון מדפים מעין אלה, אשר ידועים כאיכותיים, שמהם תוכלו לבחור את המדפים המתאימים ביותר לצרכים

כאשר מדובר כאמור על מידוף תעשייתי, לרוב יהיה מדובר על מדפים שמצד אחד יהיו יכולים לשאת עליהם משקל כבד ומצד שני, יהיה קל לשנע אותם ועל כן, מדפים עם גלגלים מהווים כאמור את הפתרון הטוב ביותר כאשר עולה הצורך במידוף תעשייתי.

מדפים לאחסון תעשייתי הם בין היתר מדפים הרלוונטיים לצורך אחסון משטחים. מדפים מהסוג המדובר הם מדפים שבנויים ממסגרות שביניהם יש קורות מגשרות כאשר המטרה שלהם היא לחזק את מבנה המדף. על המדפים הללו מונחים המשטחים. היתרון המדפים הללו הוא שהמלגזן יכול להניח את המשוח באופן קל, מהיר ונוח ואף לשלוף את המשטח באופן קל ומהיר בעת הצורך. מדובר על מערכת מידוף שיש להם גם מערכת גלגלים, בולמים מובנים ועוד. התוספים הללו מאפשרים לכל משטח שמועמס ראשון גם לצאת ראשון שכן הוא מוסע על גלגלים לכיוון היציאה.

חשוב לדעת שמדפים עם גלגלים אינם רלוונטיים רק לצרכי אחסון תעשייתי. מדובר על מדפים שניתן למצוא גם בחנויות. מדפי תצוגה לחנויות על גלגלים יכולים להיות מדפים מאוד פרקטיים ואיכותיים שכן ניתן להניע אותם בחנות ממקום למקום בהתאם לצורך. גם מדפים לעסק יכולים להיות מדפים עם גלגלים שכן, מדובר כאמור על מדפים עם מגוון יתרונות שונים שכדאי לנצל בהתאם לצרכי האחסון העומדים על הפרק.

האם כדאי לבחור במדפים מודולריים או במדפים קבועים?

אחת השאלות שלא מעט אנשים שמעוניינים לרכוש מדפים למפעלים, לתעשייה, לבית העסק שלהם או לחמות שואלים את עצמם היא: האם כדאי להם לבחור במדפים קבועים או מדפים מודולריים? בעוד שמדפים קבועים הם מדפים שמעוגנים לקיר, כאשר הקורות והסיפונים שלהם מוברגים לקיר באמצעות שיטות שונות, הרי שהמדפים המודולריים  הם מדפים שאינם מעוגנים לקיר ועל כן ניתן לבצע שינוי במיקום שלהם בהתאם לצורך.

מדפים מעין אלה הם מדפים שניתן להרכיב בקלות ולפרק בקלות בעת הצורך וזאת בכדי לשנות את המיקום שלהם, את המבנה שלהם ועוד בהתאם לצרכי האחסון העומדים על הפרק. מכיוון שלא פעם צרכי אחסון הם דבר שמשתנה מדי פרק זמן כלשהו, הרי שאין ספק שמערכת מידוף מודולרית היא הבחירה הנכונה. מערכת מידוף מודולרית עם גלגלים היא מערכת המידוף המושלמת כיום לכל מחסן או חנות באשר הם.

סוגי מדפים על גלגלים

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מדפים על גלגלים. המדפים הללו מגיעים במגוון גדלים, איכויות שונות, הם עשויים מחומרי גלם שונים ועוד. אם אתם מחפשים מערכת מדפים איכותית, חזקה, עמידה ויציבה עבור אחסון כבד, כדאי שתבחרו במדפי מתכת שידועים באיכות ובחוזק שלהם. אם אתם זקוקים למדפים ששמים דגש יותר על הדקורטיביות ורלוונטיים עבור אחסון קל או בינוני מדפי עץ מהווים את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

סוג נוסף של מדפים על גלגלים הם מדפים מודולריים מפח מגולוון. מדובר על מדפים הרלוונטיים בעיקר עבור מתפרות, מפעלי מזון, חברות הייטק, מוסכים ועוד אשר דורשים פתרון אחסון לאחסון קל עד בינוני. את המדפים הללו ניתן לרכוש בהתאמה אישית והם מורכבים באמצעות קורות מקשרות ומסגרות בעלי כושר נשיאה בינוני. על המסגרות מונחים מדפי מתכת איכותיים.

סוג נוסף של מדפים על גלגלים הם מדפים הרלוונטיים עבור קירור תעשייתי. מדובר על מדפי נירוסטה המשלבים בהם בין היתר סיפוני פלסטיק מודולריים ואיכותיים מאוד. המדפים הללו לא מחלידים והם יכולים לשאת בתפזורת משקל של עד 200 ק”ג. המדפים הללו קלים לתחזוקה וכמובן לניקיון ועומדים בדרישות תקני ענף המזון.

שאלות ותשובות על מדפים עם גלגלים?

  • למי כדאי לבחור מדפים עם גלגלים?

מדפים עם גלגלים רלוונטיים בעיקר עבור אחסון כבד. במקום שבו יש צורך להזיז את המדפים ממקום למקום. בכדי להניע את המדפים הללו בקלות, רצוי שהם יהיו עם גלגלים.

  • היכן כדאי לרכוש מדפים עם גלגלים?

בכדי לרכוש מדפים עם גלגלים בצורה הטובה ביותר אשר תענה על הצרכים שלכם באופן מדויק, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומומלצת אשר תספק לכם את השירות הטוב ביותר ואת המדפים האיכותיים ביותר שיכולים להיות. מדפים מעין אלה חייבים להיבחר בקפידה על מנת לממש את המטרות שלהם ולהחזיק מעמד לאורך זמן רב בצורה האידאלית מבלי להיפגם או להינזק.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן