מדפים עם ברגים

נראה כי מדפים למחסן או לחנות היו אתנו מאז ומעולם, כמו גם מדפים מודולריים. מי יכול לדמיין את חייו בלעדיהם? הם “חיים ובועטים” בנראות של מתכת וכל חומר גלם, מכיוון שמשווים להם נראות פתוחה, וניתן בקלות למצוא כל מה שאוחסן בהם. נגמרו הימים שבהם היה קשה למצוא את החפצים, וכל הזמנים שבהם המחסנים הפיצו ריח רע, מתוקף דחיסתם לקרקעית המחסן,

העמסה של המון פריטים עליהם. כיום, עם התגלית פורצת הדרך – של מדפים עם ברגים כל מה שמצוי בהם גלוי לעין המתבונן, בקלות ובנגישות מופלאות.  

למה מיועדים מדפים עם ברגים?

הבסיס של ניהולי מחסנים, ללא ספק, הוא מדפים עם ברגים. מדובר אודות מחסנים, שבהם יש מדפים למחסן שתוכננו כהלכה. אותם מדפים מהווים, בכל זמן נתון, מעתה והלאה, כמקור של כוח. מאידך, ניהול שאינו מיטבי יוצר הימצאות נוכח שטחים שאינם מספיקים לשם אחסון כל חפצי בית העסק, מה שיציב אתכם אל מול מצב בעייתי. מדפים לעסק עשויים לשמש אתכם לכל יעד או לכל מטרה. אף פונקציונליות, ואף אסתטיקה.

חלפו הימים שבהם אחסנתם חפצים שחשובים לכם בעסק בכל חלל, במגירה או בארגז, כיום, באמצעות המדפים עם הברגים תוכלו לשמור כל חפץ, חשוב או לא, ממש מול העיניים שלכם, תוך כדי נוחות גישה אליו מרבית.

האם ידעתם, כי יש שני סוגי מדפים אפקטיביים? האחד, מדפים על גבי מסילה, שניתן באמצעותם למנף לכל גובה רצוי. הם מספקים גמישות, מכורח היותם בכל מיני גבהים, ואין בעיה לשנות, על פי הצריכה, את הגובה שלהם. השני, יצירת מדפים שנשענים על גבי תומכים של מדף. הם מספקים נראות אסתטית, וחייבים קודם כל לבצע קדיחה בקיר, ליצירת כמות מדפים רצויה.

מה הקשר בין מדפי רשת לבין מדפים עם ברגים?

מדפי רשת עשויים ממתכת שלא מחלידה. הם מתמזגים בהצלחה עם מדפים עם ברגים, כל מיני אביזרים נלווים או לחלופין עם מסילות. אפשר לבצע סינרגיה של מדפים אלו עם מגרות וסלסלות נשלפות, ועם מדפי נירוסטה, על מנת ליצור מערכת של מדפים עבור המחסן, או עבור כל חלל אחר. אפשרי לשנות את מערכת המידוף בכל זמן נתון, בהלימה לצרכים שלכם. ולמה התכוון המשורר בדבריו? ובכן, אפשרי להוסיף למערכת קורות אנכיים, ברגים איכותיים, מגירות נשלפות, עיטורים כאלו ואחרים, להגביה או להנמיך את המידוף, וכיוצא בכך.

מה זה מדפים עם ברגים מפח מגולוון?

הידעתם כי יש קשר הדוק בין מדפים עם ברגים לבין מדפים מפח מגולוון? למעשה, מדובר על מדפים מפח, שיש בהם חומרים איתנים ועמידים. אפשר להעמיס עליהם חפצים במשקל כבד. מכיוון שפח וכל מתכת אחרת בעלי נטייה לפתח קורוזיה, כשהם באים במגע עם רטיבות, הכול יכול להשתבש, והמדפים לא יוכלו להחזיק מעמד.

מדפים למחסן ביתי, שפיתחו חלודה, עשויים להוות סכנה למי שבא עמם במגע, וכאמור לעיל, לנפילה כללית של כל מערכת המידוף. את מדפי הפח המגולוון נהוג לצפות בחומרים שעמידים בפני היווצרות של חלודה. המטרה של פעולה זאת מחולקת לשניים. האחת, מניעת התפתחות חלודה במדפים. השניה, חיזוק היציבות והעמידות של המידוף. כל העניין של המידוף בחנויות, עם ברגים, חייב להיעשות מתוך הקפדה יתרה. וזאת מכיוון שכל תהליך האחסון חייב להיעשות בדרך המיטבית, ובאופן הזה עוזרים לכדי יצירת הרקע הנכון למידוף, ולאחסון במידה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות על מדפים עם ברגים

  • כשבוחרים לבנות מדפים עם ברגים מעץ, איזה סוגי עץ מומלצים ביותר, מבחינת המחיר?

כאשר בוחרים במדפים עם הברגה מעץ, מומלצת הבחירה של כל מיני סוגי עץ תעשייתי. בין השאר, ניתן למנות את הנ”ל – אם די אף, שבבית, או לחלופין סיבית. ובמידה ואתם מעוניינים לדעת מדוע, נסבר את אוזניכם בהסבר כי מדובר על עצים יותר זולים, בוודאי, מכל עץ מלא. כמו כן, אפשר לרכוש אותם לפי מטרים, בהמון חנויות של תחביבים או של DYI.

  • כיצד מתנהל תכנון החלל, כאשר מדובר על מדפים עם ברגים?

כאשר מבקשים לתכנן חלל של מידוף עם ברגים, יש לפרוס כהלכה את האביזרים שעשויים להיות במחסן. כגון – במידה וצריך מדפים שיכילו מגירות בגודל בינוני, שלא צריך להרים אותן. יש להתכתב בהצלחה עם ייתור התכופפות לכיוונן. בהנחה שמדובר על חפצים כבדי משקל, רצוי להעמיד מידוף נמוך, כדי להקל על העומס בזמן ההרמה, מבחינת הגב. שלא ייתפס, חלילה. בשל כך, בתור מי שאמונים על סידור למשעי של החלל, עליכם להעלות את כל הנתונים על הכתב. לציין מה יהיה על המדפים, האלו והאחרים. תסדרו הכול לפי משקל, גובה, וכולי.

זה לא פשוט כיום למצוא מערכת מידוף נכונה. ככל שהביקוש גדל, כך גדל אף ההיצע. אז איך בכל זאת תוכלו למצוא את החברה המתאימה? תסמכו עלינו. מצאנו בשבילכם. הכירו את חברת מדפי הדרום. היא חרטה על דגלה את כל נושא השירות. מה שמניע את עובדי החברה הוא הרצון לעזור לכם בכל התהליך של בחירת המוצרים, למן ההתחלה ועד לסוף. אצל עובדי החברה אין הבדל בין דת, גזע ומין.

הם מעניקים שירות משתף ומלא חיבה לכל לקוח פוטנציאלי, מכל הלב והנשמה. ההתייחסות לכל לקוח ולקוח באופן אינדיבידואלי, תוך כדי זיהוי הצרכים שלו, ומתן פתרון הולם.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן