מדפים מפח מגולוון

מהם מדפים מפח מגולוון?

מדפים מפח מגולוון הם בעצם מדפי פח, העשויים מחומר עמיד, יציב וחזק. המדפים רלוונטיים עבור אחסון כבד וניתן לבחור אותם כיום עבור מחסנים שיש צורך לאחסן בהם ציוד כבד. בשל העובדה שפח או כל סוג מתכת אחרת עלולים לפתח קורוזיה וחלודה כתוצאה ממגע עם מים, אוויר או כל דבר אחר, הרי שבמהלך הזמן המדפים מהפח לאבד מיכולת הנשיאה שלהם ולקרוס תחת העומס.

מדפים שמתפתחת בהם קורוזיה הם מדפים שעלולים לסכן את הבריאות של כל אדם שנכנס למקום שבו הם מצויים ומעבר לכך, הם עלולים לגרום לכך שכל הציוד שאוחסן עליהם פשוט יקרוס יחד עם המדפים בתוך חלל האחסון. על כן, הפתרון הטוב ביותר כאשר מדובר על מדפים מפח או מדפים מכל מתכת אחרת הוא לצפות אותם בחומר מיוחד.

מדפים מפח מגולוון הם מדפי פח אשר מצפים אותם בחומר עמיד בפני קורוזיה וחלודה, כך שמצד אחד המדפים הללו יהיו מספיק חזקים, יציבים ועמידים ומצד שני, לא תתפתח בהם קורוזיה במהלך הזמן. אין ספק כי מדובר במדפים שכדאי לבחור בהם כיום עבור צרכי אחסון שונים.

מדפים מהווים דבר בסיסי וחשוב מאוד בכל עסק, מחסן ביתי ועוד. בין אם מדובר על מדפים למחסן, בין אם מדובר על מדפים לעסק ובין אם מדובר על מידוף הרלוונטי לחנויות כמידוף תצוגה, חשוב מאוד להבין כי את המדפים יש לבחור בקפידה שכן, הם מסייעים באחסון כל דבר בצורה הטובה ביותר וכן, הם מסייעים לאחסן דברים בצורה נוחה ולשלוף במקרה הצורך כל דבר שאוחסן בצורה קלה ומהירה.

ישנם סוגים רבים של מדפים כיום ועל כן, חשוב מאוד לבחור את המדפים המתאימים ביותר לצרכים שלכם מכל הבחינות. אם אתם מחפשים מדפים איכותיים, עמידים, חזקים ויציבים, אין ספק כי מדפים מפח מגולוון מהווים את המדפים הטובים ביותר. אם אתם לא יודעים מהם בעצם אותם מדפים ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בהם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מדוע כדאי לרכוש מדפים מפח מגולוון למחסן?

מדפי נירוסטה, מדפי מתכת או מדפי פח, הם ללא ספק מדפים שכדאי לבחור בהם כאשר מדובר על מחסן שיש צורך לאחסן בו ציוד בינוני עד כבד. כמובן שחשוב מאוד לבחור במדפים מפח או מתכת מגוולנים.

על אף שכיום ניתן למצוא מדפים העשויים מחומרי גלם אחרים כגון: עץ, זכוכית ואף פלסטיק, אך איד מהחומרים הללו איננו מציג את היתרונות הגלומים במדפי מתכת. היתרונות של מדפי הפח הם:

ראשית כל, מדובר על מדפים שיכולים לעמוד בעומס משקלי אדיר. בתעשייה ניתן למצוא מדםי מתכת שיכולים לעמוד בעומסים של מספר טונות.

שנית, בעוד שחומרי גלם אחרים אינם עמידים מספיק לאורך זמן, הרי שמדפי פח מגוולנים מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך פרק זמן משמעותי.

מדפים מפח אינם נשרפים ואף ניתן לצבוע ולסמן אותם בקלות באמצעות צבעים שאינם דליקים

קל מאוד לנקות את המדפים הללו, הם אינם צוברים כתמים ואינם רגישים להתפתחות של עובש בשל החומר המיוחד שמצפה אותם.

למה משמשים מדפי מתכת?

מדפי מתכת באופן כללי מהווים מדפים אידאליים עבור מגוון צרכים שונים. בין מדפי המתכת, מלבד מדפי פח מגוולנים שעשויים מלוחות של פלדה מגוולנות והם קלי משקל ומיועדים לשימוש משרדי בעיקר, ניתן למצוא מדפים נוספים כגון:

מדפי אלומיניום שהם בעלי יכולת נשיאת משקל טובה, אפשרויות עיצוב רבות וכן, אינם רגישים לרטיבות ולחות. לצד מדפי האלומיניום ניתן למצוא כיום גם מדפי ברזל שהם רלוונטיים בעיקר עבור מחסנים של מפעלים, מחסני תעשייה ועוד. מדובר על מדפים כבדים שמקשים על ההתקנה שלהם, הם עשויים להחליד ואפשרויות העיצוב שלהם פחות מגוונות מאשר אפשרויות העיצוב של האלומיניום.

מדפים מודולריים מפח מגוולון

אם אתם מעוניינים לרכוש מדפים מפח מגולוון, כדאי מאוד שתבחרו במידוף מודולרי שמהווה כיום מידוף מתקדם ואיכותי יותר. המדפים הללו משתנים בהתאם לצרכי האחסון. גם מדפים עם גלגלים הם מדפים בעלי יתרונות רבים שכן, קל ונוח להזיז אותם ממקום למקום בהתאם לצרכים המשתנים. אם אתם מעוניינים לרכוש מדפים מודולריים או מדפים על גלגלים חשוב מאוד שתרכשו אותם בצורה הנכונה מהחברה הטובה ביותר בתחום.

שאלות ותשובות על מדפים מפח מגולוון

  • האם מדפים מפח מגולוון מתאימים לכל מחסן?

מדפים מפח מגולוון אינם רלוונטיים לכל מחסן והדבר תלוי בעיקר בחוזק שלהם וביכולת הנשיאה שלהם. חשוב לבדוק האם המדפים מתאימים לנשיאת הציוד שאתם מתכוונים לאחסן בהם. מדובר על מידוף שמתאים במיוחד עבור משרדים, חנויות ועוד. לרוב מדפי נירוסטה יהיו רלוונטיים יותר לאחסון כבד.

  • כיצד בוחרים מדפי פח מגוולון בצורה הטובה ביותר?

אם אתם מעוניינים לרכוש מדפי פח מגוולן אשר מתאימים באופן מדויק לצרכים שלכם, חשוב מאוד שתבחרו חברה אמינה ומקצועית אשר תסייע לכם לבחור את המידוף המתאים לכם מכל הבחינות. חברה מעין זאת תסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה ואף תסייע לכם בהתקנת המדפים בצורה איכותית. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שהחברה מציעה אחראיות על המדפים שהיא מספקת וכי היא מציעה היצע רחב של המדפים המדוברים וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות לבחור מבין ההיצע הרחב המדובר את המדפים המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן