מדפים להעמסה כבדה

לטובת אילו מבינכם שטרם התוודעו לתופעה הסוחפת את הישראלים בעת האחרונה, הכירו את הדבר הבא – מדפים להעמסה כבדה. מדובר אודות מערכות שמגבירות כל אלמנט פונקציונלי, תוך כדי שיפור הפעילות של יחידת ייצור או לחלופין של מדפים למחסן.

מערכות כגון אלו משתנות לפי הדרישות של הלקוחות – מסגרת תקציב שנקבעה מבעוד מועד להתקנת מדפים אלו, או מוצרים שברמה העקרונית היו אמורים להתאכסן, ורק יותר מאוחר להישלח למקום ספציפי, וכיוצא בזאת. כדי להתכתב בהצלחה עם מגזרים של אחסון, או עם תעשיות כאלו או אחרות, יש דרישה והספקה של המדפים שנועדו להעמסה כבדה.

מה זה אומר מדפים להעמסה כבדה?

כאשר מבטאים את שלושת המילים “מדפים להעמסה כבדה”, אשר אף מכונים מערכת מודולרית לשם אחסנה של ציוד כבד או משטחים, מדברים ברמת העיקרון על שיטה של מדפים לעסק לרוב, אשר מספקת את הפתרון המיטבי לשם אחסון מנעד רב של אלמנטים כבדי משקל, כאשר מתאפשרת הגישה במישרין למשטחים.

הדבר נובע משום הכוונה של הוצאה, כמו גם של הכנסה, של הפריטים למקומם, כאשר איננו נדרשים להזיז כל משטח שונה. מדובר על שיטה של אחסון פנומנלית, שניתן באמצעותה להעמיס או לפרוק בעזרת בניטול ידני, או בעזרת מלגזה. כמו כן, היא יכולה להתאים לכל משקל, ולא משנה עד כמה הוא כבד, ולכל גודל, באשר הוא.

למה מדפים להעמסה כבדה כה מומלצים?

ישנן סיבות למכביר, שתומכות בדעה כי מדפים להעמסה כבדה הינם כה מומלצים. החלטנו להציג בפניכם כמה מהם. כדלקמן:

  • את המדפים הכבדים אפשר לכוונן או להתאים להמון תנאים של העמסות.
  • למדפים הללו קיימת ההיתכנות של העברה לכל מיני חללים, כאלו ואחרים, של אותו המחסן, או מדפים לחנות, על פי הצרכים בפועל. מה שבהכרח מעיד על ניידות במיטבה.
  • מרבית המקומות, הגבוהים או הצרים, נשארים בלי כל שימוש. אך כאשר עסקינן אודות מדפים שנועדו להעמסה כבדה, הכול שונה. ואפשר לנצל כל חלל.
  • באמצעות המדפים האלו מתבצעים אחסון ואיסוף קלים למדי.
  • כאשר דנים בהעמסת מדפים כבדים, כדאי להבין כי הינם מאוד עמידים, וכן הם יכולים לעמוד בעומסים שטרם הצלחתם אפילו לדמיין אותם.

מדוע הדרישה של מדפים להעמסה כבדה רק הולכת וגדלה?

כשמדברים על מדפים להעמסה כבדה, אפשר להגיד באותה נשימה “מדפים מודולריים“. ומה זה בכלל מודולריים, רוצה לומר מתכוונים, או משתנים. זה ברמה הכללית. וכשמפרקים את צמד המלים הנ”ל, כי אז מקבלים סופים של מדפים שאפשר לשנות או להניע את המיקומים שלהם, עם המסגרת החיצונית שלהם. במלים פשוטות – אם בשידות, ולא משנה מאיזה חומר, בעבר היו מרתכים את המדפים אליהן, כי אז כיום הכול נראה אחרת.

אפשר לשנע את הגובה של המדפים על פי המאוויים והדרישות שלכם, לפרק או להרכיב בלי כל בעיה את השידות. ועל זה נאמר – יחי הטכנולוגיה של המאה העשרים ואחת! המדפים להעמסה כבדה הופכים כל מוצר לנגיש – מדובר על מדפים במשקל רב, שבאמצעותם אפשרי להניח, כי כל מה שמאחסנים בהם הופך להיות נגיש מכל צד, באשר הוא. באופן הזה מתבצעת ממש הכפלה של היצרניות, תוך כדי ווידוא שאף לקוחות שלא מבינים כלום בנושא זה, ידעו כיצד לתפעל אותם כהלכה.

כמו כן, אנו מדסקסים אודות מוצר פורץ דרך, שבהחלט יחסוך לכם בחנות או בעסק שלכם הרבה מקום. אותם מדפים יוצרו בצורה שדרכה ניתן לכל בעל חברה או חנות לעשות שימוש במרחב אנכי, לשם אחסון ולא לחלופה הידועה של שטח הרצפה.

אין כל בעיה לסדר או לארגן את המוצרים שבמדפים, ואפשר להוריד אותם בכל זמן נתון, ובקלות, כאמור. ופה בוודאי ייפתחו לכם העיניים – תוכלו לחסוך בכך הרבה הוצאות כספיות. הכיצד? אתם בוודאי כעת שואלים. ובכן, ברור כי יותר יקר כל מה שקשור לתחזוקה של מחסן גדול, על כל מדפיו, ואף מחסן שמשכירים גובה את המחיר.

במקום כל ההתעסקות הזאת, פשוט תרכשו את המדפים להעמסה כבדה, ותחסכו המון כסף! ולסיום הפסקה, איננו יכולים לסיים, בלי האמירה – שמדפי העמסה כבדה מספקים לבית העסק או לחנות נוחות מרבית. בזכותם תוכלו לאחסן המון מוצרים, לאשר ביצוע של משימות לאלתר, לבצע הגברה של הבטיחות, ובעיקרון – “השמיים הם הגבול”, ויש אין ספור יתרונות ואפשרויות.

מה הכוונה למדף עם ברגים?

כאשר מדברים על מדפים עם ברגים, בהכרח הכוונה למדפים מודולריים. כן, אותם מדפים שבוודאי פגשתם בשירות החובה שלכם. עסקינן על מדפים, שבאים ביחד מובנים עם ברגים ואומים. ולמה התכוון המשורר בדבריו? כל הנ”ל הופכים ליחידה אחת של מתכות לשם אחסון. תוכלו למצוא עסקים שימכרו לכם כל חלק בנפרד, מה שמחייב התמצאות טכנית, וכמה כלי עבודה רציניים. תעשו את השיקול שלכם, נוכח הנאמר לעיל, מה עדיף לכם..

שאלות ותשובות – מדפים להעמסה כבדה

  • מדוע כדאי לרכוש מדפים להעמסה כבדה?

מדובר על מדפים, אשר התמחור שלהם הרבה יותר נמוך מכל פתרון אחסון שונה. ניתן, חיש מהר, להגדיל את כמות המדפים. וגם מתאפשרת גישה ישירה לאחסון של כל משטח, בלי כל קשר למשטחים נוספים.

  • לאיזה משקלים מסוגלים להגיע מדפים להעמסה כבדה?

בטח תידהמו לקרוא את המוצג כאן, אבל אפשר להניח על גבי המשטחים הללו משקלים החל מחמש מאות קילוגרם, וכלה בחמשת אלפים קילוגרם! הכול קשור למידות, לדרישות שלכם, ולסוג המוצרים שברצונכם לאחסן.

לסיכום דברינו

למי שאינו מכיר, חברת מדפי הדרום הגיחה לעולם כבר בשנת 2017. עיקר מומחיותה בא לידי ביטוי בהרכבה, בייעוץ ובמכירה של מדפים למחסן, בעיקר לפנים הנכס. עם רקורד של אלפי לקוחות מרוצים, היא לא נחה על זרי הדפנה, ועושה כל מאמץ על מנת לספק את השירות הכי מקצועי.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן