לאחסן תכולת דירה באופן מסודר – האם זה אפשרי?

כל מי שפינה מתי שהוא בחייו תכולה של דירה למכולה או מחסן, יודע כי מדובר בציוד רב המתכנס לתוך ארגזים ויוצר המון בלאגן בתוכם. מי שירצה להוציא פריט אחד מתוך כל הציוד בשלב כלשהו, וודאי יתקשה לבצע זאת, כי הכל נמצא בבלאגן ואין באמת אפשרות לראות משהו בתוך כל זה. אז מה הסוד ליצירת סדר כאשר מאחסנים דירה? הסוד הוא כמובן בדרך האחסון שעליה נדבר כעת.

איך מאחסנים נכון בתוך מכולה?

אחסון תכולת דירה במכולה מתאפיין בכך שמדובר במלבן מתכת בגודל מסוים שאליו יכנס הציוד. בתוך המכולה אין אמצעי סדר מסוימים ולכן הדרך הנכונה לאחסן בתוכה היא על ידי ארגזים וביצוע היררכיה בין החפצים שלכם. חפצים שכנראה לא תצטרכו בזמן הקרוב מומלץ להניח בסוף וחפצים שיכול להיות שתצטרכו, מומלץ להניח כמה שיותר קרוב. באופן כללי חשוב לבצע את הסדר כך שאתם משאירים באמצע מקום להתהלך ולהגיע לחפצים בקלות.

איך מייצרים אחסון נוח בתוך מחסן?

כאשר מדובר על שירותי אחסנה בתוך מחסן, הרי שקיימת לכם האפשרות  לסדר את החפצים בצורה חכמה יותר. במחסנים קיימים מדפי מתכת חזקים שעליהם ניתן להניח ארגזים וציוד. גם במקרה זה רצוי לשים לב שאתם מניחים בחלק העליון את כל החפצים שאתם פחות צריכים נגישות אליהם ואת אלו שכן תניחו בחלקים הנמוכים.

סידור אחסון נוח במחסן בבית

בתים רבים נעזרים כיום במחסן. הסיבה לכך היא מובנת. המחסן מאפשר להניח בו חפצים שאתם לא משתמשים בהם ביום יום וצריכים אותם לעיתים רחוקות. בשונה מאחסון תכולת בית שחלק מן החפצים אנו צריכים נגישים, במחסן הביתי אנו צריכים להתייחס לנושא יותר ברצינות וליצור לעצמנו אזורי אחסון נוחים יותר ונגישים כמו מדפים איכותיים או ארונות אחסון. על הציוד במחסן להיות מסודר בצורה כזו שאתם יכולים להיכנס בכל רגע נתון ולשלוף משם את הציוד שאתם זקוקים לו.

מדפי מתכת למחסן

מדפי מתכת למחסן הם למעשה מדפים חזקים המאפשרים להניח עליהם חפצים כבדים מאוד. יש כל מיני מדפי מתכת ומומלץ מאוד לבחון מהו הציוד שמיועד להיות עליהם וכך להחליט את סוג המדפים.

ארונות מתכת

ארונות מתכת מתאימים מאוד עבור ציוד שאנו רוצים שיהיה סגור בארון ולא חשוף. בארונות כאלו לרוב נאחסן חומרי ניקוי, צבע, הדברה וכדומה שהינם מסוכנים ואנו רוצים לשמור אותם נעולים. כמו כן, ניתן להכניס לארון גם כלי עבודה שונים כמו מסור או מסורית, פטישים ועוד כלים שנחשבים למסוכנים.

ארונות לכלי עבודה

ארונות לכלי עבודה הם ארונות ייחודיים המאפשרים לתלות את הציוד בצורה נוחה שמאפשרת שליפה בקלות. ארונות אלו מגיעים עם גב מתכת בעל חורים שמאפשרים להזיז את ווי התליה לפי הצורך.

רב תאים

מסמרים, ברגים, אומים וכל דבר קטן שאנו רוצים לשמור במרוכז שלא יתפזר כדאי לשמור ברב תאים. מדובר על קובץ תאים שניתן למיין בהם את הפריטים הללו ולהשתמש באופן מסודר בהתאם לצורך.

עשוי לעניין אתכם:

מדפי סופר

מדפי סופר

התצוגה בסופר כמוה כתצוגה בכל אולמות התצוגה, כאשר מעוניינים לקדם ולמכור מוצר מסוים, לשם מכירתו,

קראו עוד »

מוצרים מובילים במבצעים מיוחדים:

  • שידת מתכת רוקנרול

    1,079.00
    לרכישה
  • שידת מתכת לוליפופ

    689.00
    לרכישה
  • מדפים מגולוונים 60X150X200

    1,149.00
    לרכישה
  • ארון מתכת למפתחות/טלפונים סלולאריים – 60 תאים

    7,219.00
    לרכישה
מדפי רשת
בהתאמה אישית
למחסנים ביתים/מסחרים
ישירות מהיבואן